HTML

Egyetem-begyedem

Két magyar ifjú titán meghódítja Bamberg városát. Ösztön, díj, campus, frájcájt. Életképek, beszámolók többes szám első személyben egy éven át.

Friss topikok

  • buGhunter: @pimpalini: jogos, mindössze elírás történt hiszen így nem is lenne összefüggés eközött meg Walpur... (2019.07.05. 10:54) Walpurgis-éj
  • Zoleie: A film nekem is elnyerte a tetszésemet. Jó volt. (2010.01.04. 15:37) Filmkritika - Star Trek
  • Win Elen: koszonom a valaszt. mostmar ezt is tudom :) de remelem nem szembesulok vele, eleg ez nekem igy is :) (2009.07.29. 22:05) Harry Potter és a Félvér Herceg
  • Ouaid (törölt): Vili :) (2009.07.11. 01:28) Így tanulnak a németek
  • mindenlébenkétkanál: @Storyteller: Sajnos nem valószínű, hogy megyünk több koncertre, mert a hangversenytermet felújítj... (2009.06.10. 17:36) Bamberger Symphoniker

Linkblog

Innen jöttök ti!

2008.12.20. 11:30 mindenlébenkétkanál

Hej, de jó a Bankosoknak!

Végre találtunk egy dolgot, ami Magyarországon jobban megszervezett, kényelmesebb, felhasználóbarátabb, mint Németországban.

A helyzetet a saját történetemmel illusztrálom, melyben a német szabályozás, és az én hüyeségem a fő történetvezető szálak.

Hosszas intézkedés, számlanyitás stb. után már a második héten megkaptam a bankkártyám, rózsaszín is, ronda is, de a miénk. Csakhogy. Szerdán pénzt akartam kivenni a a bankkártyámmal, de az nem működött. Külsérelmi nyomok nem voltak a szegénykén, egyszerűen csak nem ismerte fel sem az automata, sem a "kontoausdrücker" gép, szerencsémre míg az előbbi csak simán azt írta ki, hogy nem ismeri, addig az utóbbi már azt is kiírta, hogy a mágneskártyával van a baj, konzultáljak valaki okos Sparkasse alkalmazottal. Így is tettem, és ekkor kezdődött a kálváriám.

Azon a hétfői napon kettőtől négyig volt órám, gondoltam utána bemegyek a belvárosba, hiszen ugyan korán zárnak a német geseftek, de azért ilyenkor még csak nyitva vannak. Abba a bankfiókba igyekeztem, ahol eredetileg a számlám nyitottuk, de útközben megláttam egy másik "üzletet", gondoltam, bemegyek, infot úgyis tudnak ott is adni, meg pénzt is tudok kivenni a személyimmel és a számlaszámommal. Be is mentem, épp az orrom előtt ment az alkalmazott hátra egy kis szünetet tartani. Sebaj, 20 perc várakozás után egy másikkal tudtam beszélni, hogy hát bedöglött a kártyám. Ő is megnézte, és neki sem működött. Újabb 5 perc. Ezután udvariasan elirányított abba a fiókba, ahol nyitottam a számlát, mert hogy ő semmit az égegyadta világon nem tud tenni.

Szépen elbattyogtam a másik Sparkasse fiókhoz, ahol csudák csudájára pont az orrom előtt húzták le a rolót a drága banki alkalmazottak, fél ötkor, azaz 16.30-kor. Hétfőn. Megjegyzem, minden nap déltől fél kettőig ebédszünetük van.

Tanulság: Bankkártyára, mint a szemem fényére vigyázni. Nem hinni naivan, hogy a banki ügyfélszolgálatok normális üzletekhez méltóan legalább este hatig nyitva vannak. Nem bemenni máshova, ha mégis, ott megkérdezni: "És odaérek még arra a helyre zárás előtt, ahova Ön irányított?" Hangosabban dörömbölni az üvegajtón.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bamberg.blog.hu/api/trackback/id/tr90825145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.06.07. 02:39:00

Magyarországon sincsenek nyitva hatig. Van amelyik már háromkor bezár.
süti beállítások módosítása