Egy olyan apróságról lesz szó, ami a német lét olyannyira elemi része, hogy igazából fel se tűnik már senkinek. Egyszerűen annak a megfigyelésnek szánunk egy rövidebb posztot, miszerint a nímetek jobban adnak a különféle teszlapok/oldalak értékeléseire.
Ez a kezdeményezés tulajdonképpen a német fogyasztóvédelemhez köthető. A Stiftung Warentest (Stiftung Warentest a német wikipedián) egy olyan több, mint 40 éves (!) szervezet, mely különböző termékek illetve szolgáltatások minősítésével tájékoztatja a fogyasztókat, mit ajánl, melyek a megbízható márkák. Ezzel a tudatosabbá és jobban informálttá teszi a vásárlókat, önmagukat pedig havonta megjelenő lapjaikból, a "test" (évi 500.000 példány!) és "Finanztest" című kiadványokból tartják fenn.
Az ötlet működőképes, legalábbis a cégek általában szívesen reklámozzák a legkülönfélébb termékeiket a "test" magazin által adott gizda értékeléssel, legutóbb egy utazási iroda plakátján fordult elő, mint központi elem, de unos-untalan találkozhat a jelöléssel az ember fia, ha némethonban jár.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.